:(

Så jävla irriterad/ledsen, jag kommer typ vara helt ensam resten av veckan. Det är pissigt väder ute, och den enda jag kommer ha är boken New Moon ur Twilightserien (förhoppningsvis) ! Har beställt den , den ska väl vara framme imorn antar jag . Suck , kanske få ringa Malou, eller bara nöja mig med boken, och att gå ut med grannens hund. Snacka om att ha ett tråkigt liv :/ . Jovana har åkt till Serbien, Lillan e i Uddevalla , Maria är typ någonannstans, sen är det typ bara jag och Malou kvar av hela vårat ''gäng'' :/ Just you and me Malou.
Ajja har bestämt mig för att gå ut med hunden imorn minst 2 ggr, äta nyttig frukost (som om det skulle hända), snacka med Malou, och titta på film. Annars kanske jag går ut och fotar med min mesiga Samsung Nv8 :P (Om det blir bra väder förståss) Ska sova nu my lovers :P

Tack och hej, det var allt för mig ! (dåligt rimm ?) :P // Olivia

Kommentarer
Postat av: isabel

va fiin blogg olivia ! :) <3

2009-06-18 @ 09:40:12
URL: http://sisandsis.blogg.se/
Postat av: ninnnii

Vad fin blogg du har gjort :)

Coola färger ;D

2009-06-18 @ 12:33:45
Postat av: jojjaaan

Bloggen blev faktist lyckad , den va skit fin :)

Men en sak maste ja bara seja HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH :P Skojjaa , du kommer sakert hitta natt att gora ... Ja har inte A A och O drf skriver ja konsrtigt sa duvet :D<3

2009-06-30 @ 13:32:05
URL: http://jojjaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0