Glad Midsommar !

Hejhej allihopa, just nu e jag ute på landet och myser. Har varit och dansat runt stången , och fikat lite med jordgubbstårta, mumms! Sitter och bloggar lite nu , ska nog läsa lite mer ur NM (det vill säga New moon). Den är jättebra, det e andra boken ur Twilightserien för er som inte visste e bra boktips. Men jag rekomenderar att man läser första boken för att förstå handlingen. Det är vid tillfället 4 böcker. Har fastnat totalt, jag köpte min på bokus.se för 69:- (pocket). Är på sidan 148/497. Längtar supermycket efter att få se filmen!!!! Här kommer lite bilder på mina älsklingar !


  Boken ! <333


  Jacob Black :O <33333


//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0